loading...
مشاعره
جواد مهدیخانی بازدید : 94 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 RainDrop: تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است ... ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است!
 kastro: تا زمیخانه و می نام و نشان خواهد بود......سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود
 hosna76: دردم از یار است و درمان نیز هم * دل فدای او شد و جان نیز هم
 mastane72: میدود ژاله بر رخ لاله/الصبوح الصبوح یا اصحاب
 RainDrop: با پای دل قدم زدن آن هم کنار تو ... باشد که خستگی بشود شرمسار تو
 sarkheil: وانگه آن دیده ی شوم ازلی سر میزد * عاشقی خیره به سر عاشقی سر میزد
 mohadese432: دل میرودزدستم صاحب دلان خدارا / درداکه رازپنهان خواهدشداشکارا
 نعیم دولت آبادی: رفتی و رفتن تو آتش نهاد در دل ...وز کاروان چه ماند جز آتشی به منزل
 sarkheil: لازم است گویم به تو ای دوست شعر دوست * مشاعره حرف آخر مصراع دوم است با دوست
 ghazalbanoo: تو کز مهنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند ادمی
 RainDrop: یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش ... بگذار که دل حل کند این مسئله ها را
 مهدی صدیقی: اگر اشک من هر عدد دُر شدی // چو خر مهره بازار ازو پر شدی
 najmeh65: یادباد آن که چو آغاز سخن می‌کردی /با تو صد زمزمه در زیر زبان بود مرا
 bishe: ای که بی تو خودمو تک و تنها میبینم// هر جا که پا میذارم تو رو اونجا میبینم
 *عطر نور*(زهرا): من ابری را بنگار ای آسمان//شاید دل من ببارد اشکی
 مهدی صدیقی: یاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد // به وداعی دل غمدیده ی ما شاد نکرد
 sarkheil: دامن مکش به ناز که هجران کشیده‌ام * نازم بکش که ناز رقیبان کشیده‌ام
 najmeh65: مردم از حسرت به پیغامی دلم را شاد کن/ ای که گفتی فراموشت نسازم یاد کن
 نعیم دولت آبادی: پوزش دوست عزیز
 Farzaneh7: روی جانان طلبی آینه را قابل ساز///ورنه هرگز گل و نسرین ندمد ز آهن و روی
 rsb2: یار مرا غار مرا خواجه نگه دار مرا....یار تویی غار تویی خواجه نگه دار مرا
 RainDrop: اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است ... دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است
 newvision: تا توانی دل به دست آور/// دل شکستن هنر نمی باشد
 RainDrop: در همین ویرانه خواهم ماند و از خاک سیاهش ... شعرهایم را به آبی های دنیا میرسانم
 saba313: میکند حافظ دعایی بشنو آمینی بگو*روزی ماباد لعل شکرافشان شما
 newvision: ای یاد تو مونس روانم/// جز نام تو نیست بر زبانم
 مهرنوش: ماییم و نوای بی نوایی/بسم لله اگر حریف مایی
 nazanin66: یا جان من زمن بستانید بی درنگ / یا پا فرا نهید و خدا را خبر کنید
 saba313: دل من درهوای روی فرخ *بودآشفته همچون موی فرخ
 mohadese432: خسته ام زین عشق دل خونم نکن / منکه مجنونم تومجنونم مکن
 adamak98: نازنینا ما ب ناز تو جوانی داده ایم / لیک اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا؟؟
 mohadese432: ازمودم زندگی دشت غم است / شادی اش اندوه وعیشش ماتم است
 setare1234: ترسم که اشک در غم ما پرده در شود/وین راز سر به مهر به عالم سمر شود
 mohadese432: درازل پرتوحسنت زتجلی دم زد / عشق پیداشدواتش بهمه عالم زد
 setare1234: دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن/ در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
 mohadese432: نشنوازنی نی حصیری بینواست / بشنوازدل دل حریم کبریاست
 setare1234: تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول/آخر بسوخت جانم در کسب این فضائل
 mohadese432: لیمونخورتمرش میکنی / منوفراموش میکنی
 setare1234: یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش / بگذار که دل حل کند این مساله ها را
 mohadese432: اشیان من بیچاره اگرسوخت چه باک / فکرویران شدن خانه ی صیادکنید
 setare1234: دعا می کنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
 mohadese432: یارب این نوگل خندان که سپردی به منش / می سپارم به توازچشم حسودچمنش
 setare1234: شیرین قصه را یه کلاغان نمی دهند / یک چای تلخ عزیزم با تو غنیمت است
 mohadese432: تاتومرادمن دهی کشته مرافراغ تو / تاتوبه دادمن رسی من به خدارسیده ام
 setare1234: من از بیگانگان هرگز ننالم / که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
 mohadese432: دانی که چرارازنهان باتونگویم / طوطی صفتی طاقت اسرارنداری
 setare1234: یارب آن شاه وش ماه رخ زهره جبین /در یکتای که وگوهر یکدانه کیست

 
لینک یادداشت
kardelen
kardelen دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
تو عهد کرده ای که کشانی به خون مرا / من جهد کرده ام که به عهدت وفا کنی !
 
 aftab25: یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد/دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
 kardelen: دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
 bahar150: ناصحم گفت که جز غم چه هنر دارد عشق / برو ای خواجه ی عاقل هنری بهتر از این؟
 barbod: نمی دانم که بی تو چیستم من///اگر روزی نباشی نیستم من
 leyla22466: نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد / بختم ار یار شود رختم از اینجا ببرد
 bahar150: دردایره قسمت ما نقطه تسلیمیم / حکم آنچه تو فرمایی لطف آنچه تو بنمایی
 kardelen: یارب این آتش که در جان من است /سرد کن زآنسان که کردی بر خلیل
 leyla22466: لازمه عاشقیست رفتن و دیدن ز دور / ورنه ز نزدیک هک رخصت دیدار هست
 kardelen: تاب بنفشه می دهد طره ی مشک سای تو /پرده ی غنچه میدرد خنده ی دلگشای تو
 leyla22466: وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم / که در طریقت ما کافریست رنجیدن
 aftab25: نشنو از نی نی حصیری بی نواست/بشنو از دل دل حریم کبریاست
 kardelen: تا نشد رسوای عالم کس نشد استاد عشق/نیم رسوا عاشق اندر فن خود استاد نیست
 leyla22466: تا به فراق خو کنم صبر من و قرار کو؟ / وعده ی وصل اگر دهد طاقت انتظار کو؟
 newvision: ور نبود مشربه از زر و ناب/// با دو کف دست توان خورد آب
 ghazal110: بی تو مهتاب شبی باز من از ان کوچه گذشتم //همه تن چشم شدم خیره به دنبال توگشتم
 mohadese432: مگرصاحب دلی روزی به رحمت / کنددرکار درویشان دعایی
 zohreh5734: یوسف گم گشته باز اید به کنعان غم مخور-کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
 bishe: رسیده ام به خدایی که اقتباسی نیست// شریعتی که در آن حکم ها قیاسی نیست
 mohadese432: تاتونگاه می کنی کارمن اه کردن است / ای بفدای چشم تواین چه نگاه کردن است؟
 barbod: تو کمان کشیده و در کمین،همه ی غمم بود از همین///که خدا نکرده خطا کنی...
 adamak98: یک شبی مجنون نمازش را شکست/بی وضو در کوچه ی لیلا نشست
 mohadese432: تاتونگاه می کنی کارمن اه کردن است // ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است؟؟
 mohadese51: ترسم ای مرگ تو نیای و من پیر شوم / انقد زنده بمانم که ز جان سیر شوم
 mohadese432: مرداین بازیچه دیگر نیستم / این توولیلای تومن نیستم
 mohadese432: مرداین بازیچه دیگر نیستم / این توولیلای تومن نیستم
 setare1234: مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم/هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم
 mohadese432: موذن گرببیندقامتت را / زقدقامت بماندتاقیامت
 setare1234: تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد/ دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی
 mohadese432: یارمراغارمرا مرغ جگرخوارمرا / یارتویی غارتویی خواجه نگهدارمرا
 setare1234: ای قصر دل افروز که منزلگه انسی/یارب مکناد آفت ایام خرابت
 mohadese432: توکه ازمهنت دیگران بیغمی / نشایدکه اسمت نهدادمی
 setare1234: یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور / کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
 mohadese432: روزهافکرمن این است وهمه شب سخنم / که چراغافل ازاحوال دل خویشتنم
 setare1234: مرا می بینی و هردم زیادت می کنی دردم / تو را می بینم و میلم زیادت می شود هردم
 mohadese432: مراازخاک هجران افریدند / گل دیدارراازشاخه چیدند
 setare1234: در دیر مغان آمد یارم قدحی بر دست/ مست از می و می خواران از نرگس مستش مست
 mohadese432: تاکه پرسیدم زمنطق عشق چیست / درجوابم این چنین گفت وگریست
 setare1234: توسنی کردم ندانستم همی / کز کشیدن تنگ تر گردد کمند
 mohadese432: دست ازطلب ندارم تاکام من براید / یاتن رسدبه جانان یاجان زتن براید
 setare1234: دلم خون است تا حدی که وقتی از تو می گویم/ فقط یک روح سرشارم که این تن را نمی فهمد
 
لینک یادداشت
sahel77
sahel77 سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
روزی اگر غمی رسدت تنگدل مباش / رو شکر کن که مبادا ز بد بتر شود

 
 Shaghayegh: داغ دلم چو لاله به مرهم نمیرسد /این خون گرم در جگر روزگار نیست
 khasteh5271: تو از دریچه دل می روی و می آیی / ولی نمی شنود کس صدای پای تو را
 bahar1370: آزاده را جفای فلک بیش میرسد//اول بلا به عاقبت اندیش می رسد
 farzaneh72: دلا دیشب چه میکردی تو در کوی حبیب من /الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رغیب من
 khasteh5271: نگاهی کرده در آفاق و ماهی کرده ام پیدا / چه روشن ماه و روشن بین نگاهی کرده ام پیدا
 bahar1370: اگرکفر اگرمومن به دنبال تو میگردم //چرا دست من بر نمی دارد هوای تو
 Shaghayegh: وصال او ز عمر جاودان به /خداوندا مرا ان ده که ان به
 bahar1370: هرگز دل من ز علم محروم نشود//کم ماند ز اسرار که معلوم نشد//هفتاودو سال فکر کردم شب وروز//معلومم شد که هیج معلوم نشد
 khasteh5271: دلی از آینه داریم و کس نمی خواهد / تمام شهر خریدار قلب آهن توست
 sarkheil: تا عهد دوست خواست فراموش دل شدن * غم می‌رسد به وقت و وفا می‌دهد به دل
 bahar1370: لاله دیدم روی زیبای توام آمد به یاد //شعله دیدم سرکشد های توام آمدبه یاد
 نعیم دولت آبادی: دردایست غیر مردن کان را دوا نباشد.....پس من چگونه گویم کین درد را دوا کن
 mohadese00: نوشدارودی و بعد مرگ سهراب امدی /سنگدل این زودتر میامدی حالا چرا
 مهدی صدیقی: ای که می پرسی زمن آن ماه را منزل کجاست/ منزل او در دل است اما ندانم دل کجاست
 khasteh5271: تنهایی ام را با تو قسمت می کنم،سهم کمی نیست/گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست
 sarkheil: تا که نامی شدم از نام نبردم سودی * گر نمردم من و این گوشه‌ی ناکامیها
 khasteh5271: آنکه مانند شب زلزله ویرانم کرد/کاش بازآید و با یاری او برخیزم
 bahar1370: من می نه ز بهر تنگدستی نخورم/ یا از غم رسوای و مستی نخورم /من می ز برای خوشدلی میخوردم/ اکنون که تو بر دلم نشستی نخورمر
 khasteh5271: مرا برداشتی از خاک مثل نان و بوسیدی/و من هر روز با این عشق در پای تو افتادم...
 najmeh65: ما و مجنون همسفر بودیم در دشت جنون / او به مقصد ها رسید و ما هنوز آواره ایم
 khasteh5271: می خواند از آیینه راز ماه را حتی، / یک عمر من آواره اش بودم ،نمی فهمید...
 sarkheil: دل پیشواز ناله رود ارغنون نواز * نازم غمی که ساز و نوا می‌دهد به دل
 khasteh5271: لبی بخند برایم به خنده عادت کن/بدون فاصله با من بیا و صحبت کن
 مهدی صدیقی: نمی رنجم اگر باور نداری عشق نابم را / که عاشق از عیار افتاده در این عصر عیاری
 khasteh5271: "یک نفر از غبار می آید"مژده تازه تو تکراریست/یک نفر از غبار آمد و زد،زخم های همیشه بر بالم
 ukabed: من همین یک نفس از جرعه جانم باقیست/آخرین جرعه ی این جام تهی را تو بنوش
 khasteh5271: شاید همان زمان که نگاهت را،دزدیدی از منو به زمین دادی/می خواستی نگاه غریب من،تا هست در هوای خودت باشد
 najmeh65: دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرسم/ که چنان ز او شده ام بی سر و سامان که مپرس
 khasteh5271: سلام...روز قشنگی ست...دوستت دارم... / چقدر عاشق این جمله های کوتاهم
 kakoshi: ما چون ز دری پای کشیدیم،کشیدیم / امید ز هر کس که بریدیم، بریدیم
 nazanin66: من نیستم،بیا و فراموش کن مرا / کی بوده ام برات سزاوار؟هیچوقت...
 khasteh5271: تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم/همیشه فاصله ای هست داد از این دارم
 newvision: دل به امید صدایی که مگر در تو رسد/// ناله ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد
 naeim76: دردم از یارست ودرمان نیز هم/دل فدای اوشد وجان نیزهم
 maryam290: من از روییدن خار سر دیوار دانستم/که ناکس کس نمی گردد بدین بالا نشینی ها
 naeim76: ای یوسف خوش نام ما خوش می روی بربام ما/ای در شکسته جام ما ای بر دریده دام ما
 maryam290: آدمی پیر چو شد حوص جوان می گردد/خواب در وقت سحرگاه گران می گردد
 RainDrop: دانه و دام در این راه فراوان اما ... مرغ دل سیر ز هر دام رها می ماند
 naeim76: دوش گفتم بکند لعل لبش چاره ی من/ هاتف غیب ندا داد که آری بکند
 nazanin66: دوش می آمدو رخساره برافروخته بود / تاکجا باز دل غم زده ای سوخته بود
 نعیم دولت آبادی: دردی ایست غیر مردن کان را دوا نباشد.....پس من چگونه گویم کین درد را دوا کن
 Shaghayegh: نشود فاش کسی انچه میان من و توست*تا اشارات نظر نامه رسان من و توست
 maryam290: تفنگت را زمین بگذار.../که من بیزارم از این خونبار ناهنجار
 Zahra99: روزگاریست که سودای بتان دین من است//غم این کار نشاط دل غمگین من است
 maryam290: تا نگاه می کنی وقت رفتن است/باز هم همان حکایت همیشگی/پیش از آنکه باخبر شوی/لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود/آی...ای دریغ و حسرت همیشگی/ناگهان چقدر زود دیر میشود
 مهدی صدیقی: دلم قلمرو جغرافیای ویرانیست / هوای ناحیه ی ما همیشه بارانیست
 naeim76: تو بدین نازکی وسرکشی ای شمع چگل//لایق بندگی خواجه جلال الدینی
 mohadese432: یک شب اتش برنیستانی فتاد / سوخت چون عشقی که برجانی فتاد
 maryam290: دین و دل به یک دیدن باختیم و خرسندیم/در قمار عشق ای دل کی بود پشیمانی
 mohadese432: یک شب اتش برنیستانی فتاد // سوخت چون عشقی که برجانی فتاد
 zohreh5734: دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند-گل ادم بسرشتند و به پیمانه زدند
 bishe: دل از سیایت اهل ریا بکن خود باش// هوای مملکت عاشقان سیاسی نیست
 Roshanak72: ترسم که نمانم من از این رنج دریغا / کاندر دل من حسرت روی تو بماند (سعدی)
 hejabr: دوش وقت سحر از غصه نجانم دادند / و اندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
 mohadese432: درکوی نیک نامی ماراگذرندادند / گرتونمی پسندی تغییرکن قضارا
 naeim76: الا ای یوسف مصری که کردت سلطنت مغرور// پدر را باز پرس آخر کجا شد مهر فرزندی
 mohadese432: یک شب اتش برنیستانی فتاد / سوخت چون عشقی که برجانی فتاد
 adamak98: در این دنیا ک بیرحمان عصا از کور میدزدند/من خوشباور ساده محبت جستو جو کردم
 mohadese432: من ازان حسن روزافزون که یوسف داشت فهمیدم / که عشق ازپرده ی عصت برون اردزلیخارا
 setare1234: ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی/دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
 mohadese432: یارب توچنان کن که پریشان نشوم / محتاج به بیگانه وخویشان نشوم
 setare1234: من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب / مستحق بودم و اینها به زکاتم دادند
 mohadese432: دیگران قرعه یقسمت همه برعیش زدند / دل غم دیده ی مابودکه م برغم زد
 setare1234: دی میشد و گفتم صنما عهد به جای آر/گفتا غلطی خواحه در این عهد وفا نیست
 mohadese432: توکه مرحم نه ای زخم دلم را / نمک پاش دل ریشم چرا ای
 setare1234: یار من چون به حرف می آید / آفتاب است و برف می آید
 mohadese432: درسکوت دادگاه سرنوشت / عشق برماحکم سنگینی نوشت
 setare1234: تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف / مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی
 mohadese432: یک ستاره گاه احسان می کند / تیره شب رانورباران می کند
 setare1234: در غم ما روزها بیگاه شد / روزها با سوزها همراه شد
 mohadese432: دل بریدم ازتمام زندگی / درتوگم گشتم به نام زندگی
 setare1234: باری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد/ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟
 mohadese432: درازل پرتوحسنت زتجلی دم زد / عشق پیداشدواتش به همه عالم زد
 setare1234: در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم / سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور
 
لینک یادداشت
leyla22466
leyla22466 یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن / منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن
 
 aftab25: نقاش زمان چون به دو چشمان تو پرداخت/دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت
 مهرنوش: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد/وجود نازکت آزرده ی گزند مباد
 aftab25: در عشق چه جای بیم تیغ است/تیغ از سر عاشقان دریغ است
 leyla22466: تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است / ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است
 leyla22466: تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است / ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است
 bahar150: تا نیست نگری ره هستت ندهند وین مرتبه با همت پستت ندهند
 leyla22466: دیشب صدای تیشه از بیستون نیامد / شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد
 bahar150: در این شب سیاهم گمگشته را مقصود از گوشه ای برون آ ی ای کوکب هدایت
 leyla22466: تو را میخواهم و دانم که هرگز / به کام دل در اغوشت نگیرم
 bahar150: من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش که گناه دگری برتو نخواهند نوشت
 kardelen: تا به کنار من بودی ، بود به جا قرار دل /رفتی و رفت راحت از خاطر آرمیده ام
 leyla22466: من نگویم که مرا از قفس ازاد کنید / قفسم برده به باعی و دلم شاد کنید
 kardelen: در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم / بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم
 leyla22466: من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه / صد بار تو را گفتم کم کن دو سه پیمانه
 mohadese432: هرچه گویم عشق راشرح وبیان / چون به عشق ایم خجل کردم ازان
 leyla22466: نشان ز عالم اوارگی نبود هنوز / که ساخت عشق تو اواره جهان ما را
 newvision: ای کاش کــــه فریاد بگوشـــی اثــری داشت/// عــــشاق بـــدان ناله نوای دیــگری داشــت
 ghazal110: تن محنت کشی درم خدایا //دل حسرت کشی دیرم خدایا
 leyla22466: از دوست به یادگار دردی دارم / کان درد به هزار درمان ندهم
 ghazal110: ماهی چوتو اسمان ندارد//سروی چوتوبوستان ندارد
 mohadese432: دراین سرای بیکسی کسی به درنمی زند / به دشت پرملال ماپرنده پرنمی رزند
 setare1234: دیریست که دلدار پیامی نفرستاد/ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
 mohadese432: دراین سری بیکسی کسی به درنمی زند / به دشت پرملال ماپرنده پرنمی زند
 setare1234: در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی / خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی
 mohadese432: یاب مددی کن که به سامان برسیم / چون مزرعه ای خشک به باران برسیم
 setare1234: من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید/قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید
 mohadese432: دراین سرای بیکسی کسی بدرنمیزند / به دشت پرملال ماپرنده پرنمیزند
 niyaz: دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند / گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند
 setare1234: دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد / یاد خریف شهر و رفیق سفر نکرد
 mohadese432: درمیخانه که بازاست چراحافظ گفت // دوش دیدم که ملاییک درمیخانه زدند
 setare1234: در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز / جه توان کرد که سعی من و دل باطل بود
 mohadese432: دوستی برگ گلی نیست که ازیادرود / تشنه رااب محال است که ازیادرود
 setare1234: در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبریست /ورنه هر گبری به پیری می شود پرهیزکار
 mohadese432: رفتم به بران نگارهمچون مه نو / گفتم که دلم مانده به پیشت به گرو
 setare1234: وا عزیز گویی آخر گر عزیزت مرده باشد / من چرا از دل نگویم وا جوانی وا جوانی
 mohadese432: یارمراغارمرا عشق جگرخوارمرا / یارتویی غارتویی خواجه نگهدارمرا
 setare1234: آن کس که تورا شناخت جان را چه کند/ فرزند وعیال وخانمان را چه کند
 
لینک یادداشت
hasan662
hasan662 سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
ای همه تو ناگزیر من تو باش. اوفتادم دستگیر من تو باش
 
 غوغای سکوت: شاهان همه در خلوت خود بسی گدایند/تو از خلقت خود فخر بفروش
 maryamtaheri72: شرو شور شاعری با شیر در کامم چکید/نسخه دلدادگی را مادرم پیچیده است
 leyla22466: تا جرعه ای از جام الستت ندهند / اگاهی از این بلند و پستت ندهند
 hamed2: ازاده از خودت ابتکار داشته باش
 maryamtaheri72: در سیر ال الله به دنبال توبودیم/ای گنچ روانی که عیان روی زمینی
 barbod: یک قطره ی آبم که در اندیشه ی دریا//افتادم و باید بپذیرم که بمیرم...
 leyla22466: من مست می عشقم هوشیار نخواهم شد / از خواب خوش مستی بیدار نخواهم شد
 barbod: دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت//عمریست که کارم همه در کار دعا رفت...
 leyla22466: تا کی به تمنای وصال تو یگانه / اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه
 bishe: هر آنکه خاطر اهل وفا نگه دارد// خداش در همه حال از بلا نگه دارد
 barbod: دل از من برد و روی از من نهان کرد!///خدارا با که این بازی توان کرد؟!...(چه عجب رفیق"بیشه" تشریف آوردید!!!)
 leyla22466: درد عاشقی را دوایی بهتر از معشوق نیست / شربت بیماری فرهاد را شیرین کنید
 aftab25: دروادی تنهایی در یاد تو هستم من/خواهم که تو هم گاهی یادی بکنی از من
 barbod: نه جان کند میل گل و نه دل هوای نبید///چه بی نشاط بهاری که بی رخ توآم رسید...
 ghazal110: دین و دل بردندوقصد جان کنند //الغیاث از جور خوبان الغیاث
 leyla22466: ثوابت باشد ای دارای خرمن / اگر رحمی کنی بر خوشه چینی
 bishe: یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند// اینبار میبرند که زندانیت کنند( ما همیشه در خدمتیم باربد جان. امتحاناتم تموم شد)
 ghazal110: دمی باغم بسربردن جهان یکسر نمی ارزد//به می بفروش دلق ما کزین بهتر نمی ارزد
 rezamomeni: نباید بستن اندر چیز و کس دل // که دل برداشتن کاریست مشکل
 rezamomeni: نباید بستن اندر چیز و کس دل // که دل برداشتن کاریست مشکل
 ghazal110: لاله بوی می نوشین بشنید از دم صبح //داغ دل بود وبه امید دوابازامد
 ghazal110: لاله بوی می نوشین بشنید از دم صبح//داغ دل بود وبه امید دوا باز امد
 mohadese432: دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد؟ / چون بشددلبروبا یاروفادارچه کرد؟
 setare1234: دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم/طوطی صفتی طاقت اسرار نداری
 mohadese432: یک عمرگذشت وازتودورم / من زنده ی درمیان گورم
 setare1234: مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد / قضای آسمان است این و دیگر گون نخواهد شد
 mohadese432: دل میرودزدستم صاحب دلان خدارا / درداکه رازپنهان خواهدشداشکارا
 setare1234: اوقات خوش آن بود که با دوست بسر شد/ باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود
 mohadese432: دیت ازطلب ندارم تاکام من براید / یاتن رسد به جانان یا جان زتن براید
 setare1234: درد عشقی کشیده ام که مپرس / زهر هجری چشیده ام که مپرس
 mohadese432: سالهادل طلب جام جم ازمامی کرد / انچه خودداشت زبیگانه تمنامی کرد
 setare1234: در این دنیا کسی بی غم نباشد / اگر باشد بنی آدم نباشد
 mohadese432: دراین سرای بیکسی کسی به درنمی زند / به دشت پرملال ماپرنده پرنمی زند
 setare1234: دیده بر رهت دارم/دردل شب تارم/درغم تو بیمارم/تا دوباره برگردی
 mohadese432: یارب توچنان کن که پریشان نشوم / محتاج به بیگانه وخویشان نشوم
 setare1234: مم ز یاران چشم یاری داشتیم / خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
 mohadese432: مرامیبینی وهردم زیادت می کنی دردم / تورامیبینم ومیلم زیادت می شودهردم
 setare1234: در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم / اصلا به تو افتاد مسیرم که بمیرم
 
لینک یادداشت
saba313
saba313 سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲
گرچو فرهادم به تلخی جان برآید,باک نیست/بس حکایت های شیرین بازمیماند زمن

 
 mahtaban: نماز شام غریبان چو گریه آغازم // به مویه های شبانه قصه پردازم
 Zahra99: معشوق چون نقاب ز رخ در نمی کشد // هرکس حکایتی به تصور چرا کنند
 nazanin66: دوست آن باشد که گیرد دست دوست / در پریشان حالی و درماندگی
 نعیم دولت آبادی: یک شب تو را به مستی تشبیه به ماه کردم........تو به ز ماه بودی من اشتباه کردم
 negar: مرا یاد سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد!!!!!قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد
 نعیم دولت آبادی: گرت هواست که معشوق نگسلت پیوند ...نگاه دار سر رشته تا نگه دارد
 barbod: دانی بهشت چیست؟که داریم انتظار///جز ماهتاب و باده و آغوش یار ، نیست...
 saba313: تا به دیوار و درش تازه کنم عهد قدیم*گاهی از کوچه ی معشوقه ی خود میگذرم
 aftab25: مرو راهی که بر پا سنگت آیو/جهان با این فراخی تنگت آیو
 barbod: وا فریادا زعشق وا فریادا//کارم به یکی طرفه نگار افتادا//گر داد من شکسته دادا، دادا//ورنه من و عشق هرچه بادا باد ا...
 saba313: الا یا ایها الساقی ادرکاسا وناولها *که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها
 Shaghayegh: اگر عاقل بود داند که مجنون صبر نتواند*شتر جایی بخواباند که لیلی را بود منزل
 maryam290: لحظه دیدار نزدیک است/باز من دیوانه ام مستم/باز می لرزد دلم دستم/باز گویی در جهان دیگری هستم
 saba313: مراعهدیست باجانان که تا جان دربدن دارم/هواداران کویش راچوجان خویشتن دارم
 Zahra99: ماجرا کم کن و بازآ که مرا مردم چشم // خرقه از سر به درآورد و به شکرانه بسوخت
 nazanin66: تو مرا دیدی و از دور به بیراهه زدی / تو نگو نه، دل دیوانه ی من کور که نیست
 Zahra99: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد // وجود نازکت آزرده گزند مباد
 saba313: در آن نفس که بمیرم در آرزوی توباشم/بدین امید دهم جان که خاک کوی توباشم
 Zahra99: می بده تا دهمت آگهی از سر قضا // که به روی که شدم عاشق و از بوی که مست
 saba313: توسنی کردم ندانستم همی /کز کشیدن تنگ ترگردد کمند
 aftab25: دل و دین و عقل و جانم همه را به باد دادی/گل من قسم به عشقت که نه شب نه روز دادی
 هیژا: یارم به یک لا پیرهن* خوابیده زیر نسترن* ترسم که بوی نسترن * مست است و هوشیارش کند*
 aftab25: دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن/در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
 barbod: نمی دانم که بی تو چیستم من//اگر روزی نباشی نیستم من...
 nazanin66: نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت / به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد
 saba313: دل مجمر افروخته ام بود ونگفتند/کاین آتش با نور همانند به چند است؟
 aftab25: تا کی به تمنای وصال تو یگانه/اشکم شور از هر مژه چون سیل روانه
 Zahra99: هنگام تنگدستی در عیش و کوش و مستی // کاین کیمیای هستی قارون کند گدارا
 aftab25: از پریدن های رنگ و از تپیدن های دل/عاشق بیچاره هرجا هست رسوا می شود
 saba313: دوباره بیرق مجنون رادلم به شوق می افرازد/دوباره عشق دراین صحرا هوای خیمه زدن دارد
 maryam290: دوباره پلک دلم می پرد نشانه چیست؟/شنیده ام که می آید کسی به مهمانی
 nazanin66: یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه لیلا نشست
 saba313: تاتو نگاه میکنی کارمن آه کردن است/ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است
 Zahra99: تنم از واسطه ی دوری دلبر بگداخت // جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
 nazanin66: تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند آدمی
 aftab25: یاربرداشت زرخ پرده برای دل من/برد از من دل و بنشست به جای دل من
 Shaghayegh: نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار*چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
 maryam290: من آن گلبرگ غمگینم که می میرم ز بی آبی/ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم
 هیژا: مگر تو روی بپوشی و فتنه بازنشانی / که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم.
 aftab25: ماه من پرده از آن چهره زیبا بردار/تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد
 nazanin66: در مردم دنیای من هنجار یعنی عشق / نفرین به آنهایی که نا هنجار میمیرند
 aftab25: دل به کف غصه نباید سپرد/اول و آخر همه خواهیم مرد
 sarkheil: در نفس خویشتن بد نیست *** پیش اهل دل این سخن رد نیست
 newvision: تو که از محنت دیگران بی غمی/ نشایند که نامت نهند آدمی
 aftab25: یک نگاهت به من ـموخت که در حرف زدن/چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند
 maryam290: در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند/به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند
 leyla22466: دل می رود ز دستم صاحبدلان خدار را / دردا که راز پنهان خواهد شد اشکارا
 هیژا: آسمانا چند گردی گردش عنصر ببین / آب مست و باد مست و خاک مست و نار مست
 kardelen: تو دریای من بودی آغوش وا کن / که میخواهد این قوی زیبا بمیرد
 aftab25: در سینه پنهان کرده ام گنجینه ای از داغ غم/ تا می توانی سعی کن ای عشق در ویرانی ام
 mohadese432: ماییم ونوای بینوایی / بسم الله اگرحریف مایی
 leyla22466: یارب ان نوگل خندان که سپردی به منش / می سپارم به تو از چشم حسود چمنش
 hamed2: شاهان همه در خلوت خود بسی گدایند/تو از خلقت خود فخر بفروش
 leyla22466: شبی مجنون به لیلی گفت که ای محبوب بی همتا / تو را عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد
 mohadese432: ده روز مهرگردون افسانه است وافسون // نیکی به جای یاران فرصت شماریارا
 zohreh5734: ای نام تو بهترین سر اغاز -بی نام تو نامه کی کنم باز
 bishe: زن شهر توست با همه مردم فریبی اش// زن شعر توست با همه شور آفریدنش
 mohadese432: شبی اوای دعوت راشنفتم / صدایم کردی ولبیک گفتم
 setare1234: من نه آنم که اگر بند برند از بندم/دل ز تو برکنم و بریار دگر دل بندم
 mohadese432: ماییم ونوای بینوایی / بیسم الله اگرحریف مایی
 setare1234: یارم چو قدح بدست گیرد / بازار بتان شکست گیرد
 mohadese432: درفروبندکه ماعاشق این انجمنیم / تاکه بایارشکرلب سخنی دم بزنیم
 setare1234: مژده ای دل که مسیح نفسی می آید/که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید
 mohadese432: دل اگرخداشناسی همه دررخ علی بین / به علی شناختممن به خداقسم خدارا
 niyaz: اگر به باده مشکین دلم کشد شاید / که بوی خیر ز زهد ریا نمی آید
 setare1234: دوش می آمد و رخساره برافروخته بود / تا کجا باز دل غم زده ای سوخته بود
 mohadese432: دوعالم سایه ی خورشیدعشق است / دوگیتی حضرت جاویدعشق است
 setare1234: تا تو مراد من دهی کشته مرا فراق تو / تا تو به داد من رسی من به خدا رسیده ام
 mohadese432: مازیاران چشم یری داشتیم / خودغلط بودانچه میپنداشتیم
 ف آ: من نگویم که مرا از قفس ازاد کنید ***قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید
 mohadese432: دیدی ای دل که غم عشق دگرباره چه کرد؟ / چون بشددلبروبایاروفادارچه کرد؟
 setare1234: دانه بهتر در زمین نرم بالا می کشد / سرفرازی بیشتر چون خاکساری بیشتر
 mohadese432: روزوشب اوراصدازدی ولی / دیدم امشب بامنی گفتم بلی
 setare1234: یاد وصال می کنم دیده پرآب می شود / شرح فراق می کنم سینه کباب می شود
 mohadese432: دلیرجوان سربه گفتارپیر // بدادوببوداین سخن دلپذیر
 setare1234: رسم عاشق نیست با یک دل دو دلبر داشتن/ یا زجانان یا زجان باید که دل برداشتن
 
لینک یادداشت
metronom
metronom سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲
درکوی نیک نامان ماراگذر ندادند **** گرتونمی پسندی تغییرده قضارا..................

 
 bishe: او خیره بر من ، من به او خیره ، اجاق نیمه جان دیگر// گرمایش از تن رفته و خاکسترش در حال مردن بود
 Fatemeh.r: دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد....چون بشد دلبر رو با یار وفادار چه کرد...
 keivan: دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد / بنی آدم کسی باشد که از تن ها بپرهیزد
 metronom: دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست ******** گفت: «با ما منشین؛ کز تو سلامت برخاست»
 mahtaban: ایا گاهوار عزیزان من / تو ای ایزدی مرز ایران من / جهان تا جهان است آباد باش / بر و بوم مردان آزاد باش
 Fatemeh.r: شب سیاه و مرغ حق افسانه گوست... چشم من در انتظار روی اوست... ای خدا صبح سعادت کی دمد...؟ تا ببینم چهره ی زیبای دوست...
 barbod: طلب کردم ز دانایی یکی پند//مرا فرمود که با نادان مپیوند...
 esf: دردم از یار است و درمان نیست هم....دل فدای او شد و جان نیز هم
 davoudbn: ما خود نمی رویم دوان در قفای کس . . .آن می برد که ما به کمند وی اندریم!
 metronom: مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست **** تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
 راحیل ماندگار: رشته ای بر گردنم افکنده دوست می کشد هر جا ک خاطر خواه اوست..............
 mahtaban: تا به دو ابروی تو دست نیابد کسی // پیش دو شمشیر من سینه سپر کرده ام
 gharibe8312: من خود را باخته ام در ناز نگاهت تو خود را ساختی با ساز صدایم
 barbod: من بی می ناب زیستن نتوانم///بی باده کشید بار تن نتوانم///من بنده ی آن دمم که ساقی گوید///یک جام دگر بگیر و من نتوانم...(رفقا، کدومتون این حال رو داشتین؟...)
 bishe: مست مستم مشکن قدر خود ای پنجه غم // من به میخانه ام امشب تو برو جای دگر ( من )
 barbod: (حدس می زدم)روز اول رفت دینم بر سر زلفین تو///تا جه خواهد شد درین سودا سرانجامم هنوز
 bishe: زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت// سخت روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی
 keivan: یار با ماست چه حاجت طلبیم / دولت صحبت آن مونس جان ما را بس
 hosna76: ساقیا بده جامی زان شراب روحانی * تا دمی برآسایم زین حجاب ظلمانی
 barbod: یارب آن نوگل خندان که سپردی به منش///می سپارم به تو از ترس حسود چمنش
 bishe: شراب تلخ میخواهم که مرد افکن بود زورش// که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر رو شورش
 keivan: شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل / کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها
 bishe: او منتظر تا من بگویم گفتنی های مگویم را// من منتظر تا او بگوید وقت اما وقت رفتن بود
 metronom: دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند ********** گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند
 Fatemeh.r: در چمن هر ورقی دفتر حالی دگر است.... حیف باشد که ز کار همه غافل باشی
 barbod: یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد//دوستی کی آخر آمد دوست داران را چه شد
 bishe: در خاک رفت گنج مرادی که داشتیم// ما را نماند خاطر شادی که داشتیم
 metronom: ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست/حالِ هِجرانْ تو چه دانی که چه مشکل حالیست؟
 najmeh65: ترسم که اشک در غم ما پرده در شود/ وین راز سر به مهر به عالم سمر شود
 metronom: در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است *** صراحی می ناب و سفینه غزل است
 mahtaban: تا آفتاب روی تو مشکین نقاب بست // جان را شب اندر آمد و دل در عذاب بست
 barbod: طاعت آن نیست که بر خاک نهی پیشانی//صدق پیش آر که اخلاص به پیشانی نیست...(کاش پینه یعنی آبروی دستها//بر سرو پیشانی آنها که می دانم نبود...)
 metronom: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد *** وجود نازکت آزرده گزند مباد
 keivan: در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی / یارب آن به که نیوفتد به کسی کار کسی
 parvaneh: یارب این نوگل خندان که سپردی به منش// میسپارم به تو از چشم حسود چمنش
 metronom: شنیده​ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت *** فراق یار نه آن می​کند که بتوان گفت
 mastane72: تو را با غیر میبینم صدایم در نمی آید....دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی آید(اخوان ثالث)
 keivan: دردم از یار است و درمان نیز هم / دل فدای او شد و جان نیز هم
 mastane72: مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم/هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم
 faezeh20: ماجرا کم کن و باز ا که مرا مردم چشم/خرقه از سر به در اورد و به شکرانه بسوخت
 metronom: تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج ***سزد اگر همه دلبران دهندت باج
 najmeh65: جز تو ام ای مونس شب های تار/ در جهان دیگر مرا یاری نماند
 elahe473: دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه... هر دو جان سوزند اما این کجا و ان کجا
 metronom: آنان که خاک را به نظر کیمیاکنند *** آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند
 mastane72: دوش آمدو رخساره برافروخته بود....تا کجا باز دل غمزده ایی سوخته بود
 keivan: دارم از زلف سیاهت گله چنداد که مپرس / که چنین گشته ام بی سر و سامان که مپرس
 faezeh20: ساقیا در گردش ساقر تعلل تا ب چند؟****دور چون با عاشقن افتد تسلسل بایدش
 keivan: شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش / که تا یک دم بیاسایم زدنیا و شر و شورش
 faezeh20: شب تار است و ره وادی ایمن در پیش/اتش طور کجا موعد دیدار کجاست؟
 mastane72: شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حائل/کجا دانند حال ما سبکباران ساحلها
 keivan: تن یخ کرده آتش را که می بیند چه میخواهد؟ / همانی را که میخواهم تو را وقتی که میبینم
 faezeh20: میازار موری که دانه کش است/که جان دارد و جان شیرین خوش است
 keivan: ترا می خواهم و دانم که هرگز / به کام دل در آغوشت نگیرم
 faezeh20: مهتری گر به کام شیر در است/شو خطر کن ز کام شیر بجو
 keivan: وای بر من گر تو آم گمگشته ام باشی / که بس دور است بین ما که آن سو نازنینی غنچه ای شاداب و صدها آرزو بر دل
 faezeh20: لب تشنه میدود نگهم هر دم//در حفره های شب شب بی پایان
 keivan: نی حریف هرکه از یاری برید / پرده هایش پرده های ما درید
 faezeh20: دل با من و جان بی تو نسپاری و بسپارم/کام از تو و تاب از من نستانم و بستانی
 keivan: یاری ر طبع خواستم اشک چکید / یاری زمن بجوی که با این روانیم
 faezeh20: مژده ای دل که مسیحا نفسی می اید/که ز اناس خوشش بوی کسی می اید
 keivan: در سرم حس مبهمی مثل هی به داد دلم برس دارم / هم بدون تو مردنم قطعی است هم کنار تو استرس دارم
 faezeh20: من بلبل ان گلم که در گلشن راز/پژمرده شد و منت شبنم نکشید
 keivan: درطواف شمع میگفت این سخن پروانه ای / ای سوختم زین آشنایان ای خوشا بیگانه ای
 metronom: یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست ***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست
 mahtaban: تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست // دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
 keivan: تا جاذبه نگاهت در سکوت است / سیب دل من در سقوط است
 زهره سعیدی: تا توانی دلی به دست اور/دل شکستن هنر نمیباشد
 bishe: دریا صدا که میزندم وقت کار نیست// دیگر مرا به مشغله ای اختیار نیست
 metronom: ترسم که اشک در غم ما پرده در شود *** وین راز سر به مهر به عالم سمر شود
 bishe: دوای تو دوای توست حافظ// لب نوشش لب نوشش لب نوش
 mastane72: شاهد آننیست که مویی و میانی دارد...بنده طالع آن باش که آنی دارد
 keivan: در این بازار اگر سودی است با درویش خورسند است / خدایا منعمم گردان به درویشی و خورسندی
 mastane72: یارب دل بازش ده صد عمر درازش ده/فخرش ده و نازش ده تا فخر بود ما را
 metronom: ای فروغِ ماه حسن از روی رخشان شما ***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
 bishe: این نه خال است و زنخدان و سر و زلف پریشان// که دل اهل نظر برد، که سریست خدایی
 RainDrop: یک نفر از غبار می آید مژده تازه تو تکرا ری ست یک نفر از غبار آمد و زد زخمهای همیشه بر بالم
 Fatemeh.r: معشوق هزار دوست را دل ندهی...ور میدهی آن دل به جدایی بنهی
 keivan: یارب از ابر هدایت برسان بارانی / پیشتر زانکه چو گردی زمیان برخیزم
 metronom: می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی ***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می‌گویی
 bishe: یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند// اینبار میبرند که زندانیت کنند
 keivan: دردیست غیر مردن کان را دوا نباشد / پس من چگونه گویم کین درد را دوا کن
 naeim76: نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم/دیگر اکنون با جوانان نازکن باما چرا
 RainDrop: آسمان بار امانت نتوانست کشید ... قرعه کار به نام من دیوانه زدند
 naeim76: دل داده ام به یاری شوخی وشی نگاری/مرضیة السجایا محمودة الخصائل
 keivan: لالایی ای گل لاله یکی اینجا گرفتاره / لالایی ای گل پونه یکی اینجا دلش خونه
 naeim76: همه کارم زخود کامی به بد نامی کشید آخر//نهان کی ماند آن رازی کزو سازند محفلها
 newvision: آنچه ندارد عوض ای هوشیار/ عمر عزیز است, غنیمت شمار
 mohadese432: روزهافکرم این بودوهمه شب سخنم / که چراغافل ازاحوال دل خویشتنم
 keivan: مران بیگانه وارم از بر خویش / که این بیگانه روزی آشنا بود
 mohadese432: دل میرودزدستم صاحب دلان خدارا / درداکه رازپنهان خواهدشداشکارا
 setare1234: آدمی در عالم خاکی نمی آید بدست / عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی
 mohadese432: یادتوکردم شبی مهتاب شد / باخیالت دیده ام درخواب شد
 setare1234: دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا / کافران را دل نرمست و تو را نیست چرا/هرکه قتلی بکند کشته بهایی بدهد / تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا؟
 mohadese432: ای که دل بردی زدلدارمن ازارش مکن / انچه اودرکارمن کرده است درکارش مکن
 setare1234: نگفتی بی وفا یارا که دلداری کنی از ما / الا گر دست می گیری بیا کز سر گذشت آبم
 mohadese432: مراازخاک حجران افریدند / گل دیدارراازشاخه چیدند
 setare1234: دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما / چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما
 
لینک یادداشت
leyla22466
leyla22466 شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
می روم تا خویش را پیدا کنم / آن من درویش را پیدا کنم

 
 leyla22466: می روم با کوله بار خاطرات / سینه ای دارم مزار خاطرات
 patricharis: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد/وجود نازکت آزرده ی گزند مباد
 leyla22466: دردم از یار است و درمان نیز هم / دل فدای او شد و جان نیز هم
 mobina1996: مرا در خاک مسپارید مرا در یاد بسپارید/مرا در اوج دستان هزاران مرد بسپارید
 leyla22466: دیریست که دلدار پیامی نفرستاد / ننوشت کلامی و سلامی نفرستاد
 barbod: دیده از دیدار خوبان بر گرفتن مشکل است///هر که ما را این نصیحت می کند بی حاصل است...(جدآ کفر نعمت پروردگار نیست اگه آدم به زیبارویان نگاه نکنه؟؟؟؟!!!!خدا قهرش میاد...)
 kardelen: تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت / من همه محو تماشای نگاهت !!!
 leyla22466: تو را با غیر میبینم صدایم در نمیاید / دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمیاید
 maryam290: دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست/جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است
 patricharis: تا توانی دلی بدست آور/دل شکستن هنر نمی باشد
 leyla22466: دائم گل این بستان شاداب نمی ماند / دریاب ضعیفان را در وقت توانایی
 hasan662: تا توانی میگریز از یار بد. یار بد بتر بود از مار بد
 غوغای سکوت: دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست/جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است
 barbod: تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت///خم گیسوی یاری را که از دست تو خواهد رفت...(رفقا، سعی کنیم از شعرهای تکراری(بیتهایی که از بس تکرار شدن به صورت ضرب المثل در اومدن) استفاده نکنیم...
 leyla22466: تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب / بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب
 kardelen: با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی / ای آنکه نرفتی دمی از یاد، کجایی؟
 barbod: یا چشم بپوش از من و از خویش برانم///یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم...
 leyla22466: می یابم از خود حسرتی باز از فراق کیست این / اماده صد گریه ام از اشتیاق کیست این
 barbod: نهال بودم و در حسرت بهار!ولی//درخت شدم و شوق برگ و بارم نیست...
 leyla22466: تا بوده چشم عاشق در راه یار بوده / بی انکه وعده باشد در انتظار بوده
 barbod: هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق// هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق!!!!
 leyla22466: قمری بی اشیانم بر لب بام وفا / دانه و ابم ندادی مشکن اخر بال من
 bishe: نمی دانم چرا اما تو را هر جا که میبینم// کسی انگار میخواهد ز من تا با تو بنشینم
 barbod: مپرس از من چرا در پیله ی مهر تو محبوسم//که عشق از پیله های مرده هم پروانه می سازد...
 leyla22466: درد بی عشقی زجانم برده طاقت ور نه من / داشتم ارام تا ارام جانی داشتم
 barbod: من نمی گویم سمندر باش یا پروانه باش//چون به فکر سوختن افتاده یی مردانه باش...
 ghazal110: شاه نشین چشم من تکیه گه خیال توست//جای دعاست شاه من بی تومباد جای تو
 leyla22466: وفا نکردی و کردم جفا ندیدی و دیدم / شکستی و نشکستم ، بریدی و نبریدم
 mohadese432: من ازان حسن روزافزون که یوسف داشت فهمیدم // که عشق ازپرده ی عصمت برون اردزلیخارا
 kardelen: آن که دائم هوس سوختن ما میکرد/کاش می آمد و از دور تماشا می کرد
 bishe: دیگر در انتظار کدامین رسالتی// وقتی عصای معجزه ها مار میشود؟؟؟
 mohadese432: درازل پرتوحسنت همه برعیش زدند / دل غم دیده ی مابودکه هم برغم زد
 barbod: دلی دارم به سان غنچه در تاب//وزو خون می چکد از دیده خوناب...
 mohadese432: بیزارم ازان کهنه خدایی که توداری / هرلحظه مراتازه خدای دگراستی
 مهرنوش: یوسف فروختن به زر ناسره هم خطاست/نفرین اگر تو را به تمام جهان دهم
 mohadese51: من مستو تو دیوانه ما را که برد خانه/ چند بار به تو گفتم کم خور دو سه پیمانه
 mohadese432: هرگزحسدنبردم برمنصبی ومالی / الابرانکه داردبادلبری وصالی
 mohadese432: هرگزحسدنبردم برمنصبی ومالی / الابرانکه داردبادلبری وصالی
 setare1234: یا وفا یا خبر وصل تو با مرگ رقیب/بود آیا که فلک زین دو سه کاری بکند؟
 mohadese432: ده روزمهرگردون افسانه است وافسون / نیکی به جای یاران فرصت شماریارا
 setare1234: الهی سینه ای ده آتش افروز/در آن سینه دلی وان دل همه سوز
 mohadese432: زاهدخام که انکارمی وجام کند / پخته گردد چونظربرمی خام اندازد
 setare1234: دلا بسوز که سوز تو کارها بکند/ نماز نیمه شبی دفع صد بلا بکند
 mohadese432: دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند / گل ادم بسرشتندوبه پیمانه ردند
 setare1234: دردا که فراق ناتوان ساخت مرا / در بستر ناتوانی انداخت مرا
 mohadese432: اگران ترک شیرازی بدست ارددل مارا / به خال هندویش بخشم سمرقندوبخارارا
 setare1234: ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز / عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز
 mohadese432: زغم کسی هلاکم که زمن خبرندارد / عجب ازمحبت من که دراواثرندارد
 ف آ: دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن *//* در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
 mohadese432: نشنوازنی نی حصیری بینواست / بشنوازدل دل حریم کبریاست
 setare1234: تکیه بر اختر شبگرد مکن کین عیار / تاج کاووس ربود و کمر کیخسرو
 mohadese432: ورایدون که ایدزاخترپسر / ببندش به بازونشان پدر
 setare1234: روی جانان طلبی آینه را قابل ساز / ورنه هرگز گل و نسرین ندمد زآهن و روی
 mohadese432: یوسف گم گشته بازایدبه کنعان غم مخور / کلبه ی احزان شودروزی گلستان غم مخور
 setare1234: رواق منظر چشم من آشیانه توست / کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست
 
لینک یادداشت
mohadese432
mohadese432 شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲

ای که دل بردی زدلدارمن ازارش من // انچه اودرکارمن کرده است درکارش مکن

 

 *عطر نور*(زهرا): نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم/دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا
 mohadese432: اسایش دوگیتی تفسیراین دوحرف است / بادوستان مروت بادیگران مدارا
 *عطر نور*(زهرا): امان که کار من ای شوخ زار کردی و رفتی/به شوخ آمدی و کارزار کردی و رفتی
 setare1234: یا رب سببی ساز که یارم به سلامت/باز آید و برهاندم از یند ملامت
 pooriya: تعقیب مفتّش هم از این شیره ی قاچاق/بابی است در این مسئله ممدود نه مقصور
 mohadese432: رتم یلی بوددرسیستان / منش کرده ام رستم دستان
 *عطر نور*(زهرا): نوروز مینوازد روح از نسیم اسحار/خورشید میدرخشد بر چشمه های کوهسار
 setare1234: روز و شب دل طلب جام جم از ما می کرد /وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
 *عطر نور*(زهرا): دوش دهقان فلک،دست به داسِ مهِ نو/دور زد ،کشته ی سی روزه ی ما کرده درو
 pooriya: وه که ان اهوی سیه چشم گشود/از سر زلف سیه نافه ی خونین جگری
 setare1234: یارم چو قدح بدست گیرد / بازار بتان شکست گیرد
 *عطر نور*(زهرا): در بیشه مزن آتش و خاموش کن ایدل!/درکش تو زبان را که زبان تو زبانه است
 mohadese432: تاتونگاه می کنی کارمن اه کردن است / ای به فدای چشم تواین چه نگاه کردن است
 ghazal110: تن محنت کشی دیرم خدایا //دل حسرت کشی دیرم خدایا
 *عطر نور*(زهرا): آمد از تاب و تبم جان به لبم ایکاش که جانان/بادم عیسویم این دم آخر به سرآید
 setare1234: دلم رمیده لولی وشیست شورانگیز / دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز
 mohadese432: زغم کسی هلاکم که زمن خرندارد / عجب ازمحبت من که دراواثرندارد
 setare1234: دردا که فراق ناتوان کرد مرا / در بستر ناتوانی انداخت مرا
 *عطر نور*(زهرا): اگر خورشید شد خاموش،ماه و اختری هم هست/و گر آتش شود خاکستر آن زیر اخگری هم هست
 setare1234: تو از ما غافل و ما با تو همراه / ز ما فریاد می آید تو خاموش
 *عطر نور*(زهرا): شر و شور جهانی خود به فریادند و میگویند/که در آینده ی نزدیک شور محشری هم هست
 setare1234: تو آنی کز آن یک مگس رنجه ای / که امروز سالار و سر پنجه ای
 mohadese432: یکی خنجرابگون برکشید / همی خواست که ازتن سرش رابرید
 *عطر نور*(زهرا): در گوشه ی کاشانه بسی سوختم اما/ان شمع نبودم که به کاشانه بمیرم
 Abi67: من هرچه دیده ام زدل ودیده دیده ام/گاهی زدل بود گله گاهی زدیدهام
 setare1234: میخورد خون دلم مردمک دیده رواست / که چرا دل به جگرگوشه مردم دتدم
 *عطر نور*(زهرا): مرا باز از چمن آواز دادند/دلم از آشیان پرواز دادند
 مهدی صدیقی: دل میرود ز دستم صاحبدلان خدا را // دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
 *عطر نور*(زهرا): آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا/بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
 mohadese432: اسایش دوگیتی تفسیراین دوحرف است / بادوستان مروت بادیگران مدارا
 najmeh65: الا ای یوسف مصری که کردت سلطنت مغرور/ پدر را باز پرس آخر کجا شد مهر فرزندی
 setare1234: یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب / بود آیا که فلک زین دو سه کاری بکند؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 182